Home Decor : DIY Wood panel wall decor - <center>Diari Ummi Anak Tiga (Keluarga | Kerjaya | Bisnes )</center>

Tuesday 10 September 2013

Home Decor : DIY Wood panel wall decor

Aku rasa aku ni macam seorang yang berseni. Cewah. Boleh pulak rasa-rasa sendiri. =b. Aku suka imagine nak buat benda-benda hiasan rumah sendiri. Nak buat macam tulah..macam ni lah.. Dan x disangka-sangka, angan-angan aku tu berjaya pulak dilaksanakan. Ye la, cuti bersalin pegi amik sampai 3 bulan, banyak la masa-masa terluang kan. So projek pertama yang berjaya aku siapkan adalah wood panel untuk hias kat dinding rumah. Nak beli cufica art macam mahal. Buat sendiri je la. Tapi lain yang di plan lain lak hasilnya. 

Start from scratch





Siap sudah dicolour

Hasil akhir

Plan asal nak tulis Allah Muhammad tapi x jadi sebab malas..heee
Agak  puas hati jugak dengan hasilnya,. Tetamu-tetamu yang datang pn ramai berkenan. Kalau sapa2 nak tempah bolehlah contact aku. Rasa macam nak menjual pulak. =)

No comments:

@way2themes